1

Public relations

Zapraszam Państwa do skorzystania z usług mojej agencji PR

Szkoła językowa

Kursy językowe inne niż wszystkie

Szkolenia medialne

Kompleksowe przygotowanie do wystąpień publicznych

Książki

Zapraszam do lektury

Monika Richardson

11

Zapraszam Państwa
do skorzystania
z usług mojej
agencji PR!

Znam świat mediów od podszewki i doskonale wiem, co zrobić, by zainteresować dziennikarzy Państwa tematem!

Przy wsparciu moich współpracowników - doświadczonych PR-owców, jednych z najlepszych w Polsce - zaproponuję Państwu sprawdzone rozwiązania i pomogę zabłysnąć na tle konkurencji!

Porozmawiajmy o tym, co chcecie przekazać światu, a wymyślimy skrojoną na miarę strategię promocji i podpowiemy z jakich najlepiej skorzystać narzędzi, by dowiedzieli się o Was wszyscy, na których najbardziej Wam zależy!

Zapraszam Państwa do skorzystania z usług mojej agencji PR!

Znam świat mediów od podszewki i doskonale wiem, co zrobić, by zainteresować dziennikarzy Państwa tematem!

Przy wsparciu moich współpracowników - doświadczonych PR-owców, jednych z najlepszych w Polsce - zaproponuję Państwu sprawdzone rozwiązania i pomogę zabłysnąć na tle konkurencji!

Porozmawiajmy o tym, co chcecie przekazać światu, a wymyślimy skrojoną na miarę strategię promocji i podpowiemy z jakich najlepiej skorzystać narzędzi, by dowiedzieli się o Was wszyscy, na których najbardziej Wam zależy!

22

PR i media relations

  1. analiza wizerunku firmy
  2. opracowanie strategii i harmonogramu działań PR w wybranym obszarze
  3. bieżące doradztwo komunikacyjne
  4. prowadzenie biura prasowego
  5. opracowanie i dystrybucja materiałów prasowych
  6. redagowanie artykułów poradniczych, specjalistycznych, sponsorowanych i innych
  7. aranżowanie wywiadów i wypowiedzi eksperckich
  8. organizacja konkursów
  9. organizacja i obsługa medialna konferencji prasowych
  10. opracowanie i wdrażanie programów zaangażowania społecznego firmy
  11. zarządzanie sytuacją kryzysową
  12. opracowanie koncepcyjne, redakcyjne i graficzne ulotek i wydawnictw firmowych
  13. dostarczanie kontentu do istniejących już publikacji

PR i media relations

  1. analiza wizerunku firmy
  2. opracowanie strategii i harmonogramu działań PR w wybranym obszarze
  3. bieżące doradztwo komunikacyjne
  4. prowadzenie biura prasowego
  5. opracowanie i dystrybucja materiałów prasowych
  6. redagowanie artykułów poradniczych, specjalistycznych, sponsorowanych i innych
  7. aranżowanie wywiadów i wypowiedzi eksperckich
  8. organizacja konkursów
  9. organizacja i obsługa medialna konferencji prasowych
  10. opracowanie i wdrażanie programów zaangażowania społecznego firmy
  11. zarządzanie sytuacją kryzysową
  12. opracowanie koncepcyjne, redakcyjne i graficzne ulotek i wydawnictw firmowych
  13. dostarczanie kontentu do istniejących już publikacji
33

Content marketing

  1. tworzenie harmonogramów działań content marketingowych
  2. przygotowywanie materiałów optymalizowanych pod kątem wyszukiwarek
  3. prowadzenie bloga firmowego
  4. tworzenie materiałów eksperckich, np. poradników, broszur, case studies
  5. przygotowywanie merytorycznych komentarzy do umieszczania np. na forach
  6. ghost-writing

Content marketing

  1. tworzenie harmonogramów działań content marketingowych
  2. przygotowywanie materiałów optymalizowanych pod kątem wyszukiwarek
  3. prowadzenie bloga firmowego
  4. tworzenie materiałów eksperckich, np. poradników, broszur, case studies
  5. przygotowywanie merytorycznych komentarzy do umieszczania np. na forach
  6. ghost-writing
44

Eventy

  1. opracowanie koncepcyjne i organizacyjne imprezy
  2. zapewnienie optymalnych warunków uczestnikom imprezy (miejsce imprezy, zakwaterowanie, catering)
  3. opieka organizacyjna i merytoryczna nad częścią oficjalną (zapewnienie prelegentów zewnętrznych, przygotowanie materiałów drukowanych, multimediów, opracowanie wystąpień przedstawicieli firmy)
  4. koncepcja i przygotowanie scenografii
  5. opieka marketingowa (zaproszenia, upominki dla gości, banery, roll-upy, oznakowanie miejsca spotkania itp.)
  6. opieka logistyczna nad imprezą
  7. opieka medialna nad imprezą: zaproszenie dziennikarzy, przygotowanie materiałów dla prasy, kontakty z prasą po imprezie

Eventy

  1. opracowanie koncepcyjne i organizacyjne imprezy
  2. zapewnienie optymalnych warunków uczestnikom imprezy (miejsce imprezy, zakwaterowanie, catering)
  3. opieka organizacyjna i merytoryczna nad częścią oficjalną (zapewnienie prelegentów zewnętrznych, przygotowanie materiałów drukowanych, multimediów, opracowanie wystąpień przedstawicieli firmy)
  4. koncepcja i przygotowanie scenografii
  5. opieka marketingowa (zaproszenia, upominki dla gości, banery, roll-upy, oznakowanie miejsca spotkania itp.)
  6. opieka logistyczna nad imprezą
  7. opieka medialna nad imprezą: zaproszenie dziennikarzy, przygotowanie materiałów dla prasy, kontakty z prasą po imprezie
11

Konwersacje
angielski, hiszpański

Wpisujesz w CV - „angielski komunikatywny”, ale nic nie przeraża Cię tak, jak perspektywa swobodnej rozmowy w tym języku?

A może myślisz o podróżowaniu i bez kilku prostych wyrażeń po hiszpańsku, nie możesz zrealizować swoich marzeń?

Porozmawiam z Tobą na każdym poziomie i w dowolnej formule, również on-line.

Być może wystarczą dwie godziny w tygodniu przez dwa miesiące, żeby odblokować Twój umysł i sprawić, że niemożliwe stanie się proste i przyjemne.

Konwersacje
angielski, hiszpański

Wpisujesz w CV - „angielski komunikatywny”, ale nic nie przeraża Cię tak, jak perspektywa swobodnej rozmowy w tym języku?

A może myślisz o podróżowaniu i bez kilku prostych wyrażeń po hiszpańsku, nie możesz zrealizować swoich marzeń?

Porozmawiam z Tobą na każdym poziomie i w dowolnej formule, również on-line.

Być może wystarczą dwie godziny w tygodniu przez dwa miesiące, żeby odblokować Twój umysł i sprawić, że niemożliwe stanie się proste i przyjemne.

22

Zakres nauki

Język angielski:

  1. poziom B1/B2 i C1/C2
  2. przygotowanie do egzaminów First Certificate, Advanced Certificate and Proficiency in English Examination
  3. minimalny wiek: 13 lat
  4. spotkania trwają 60 lub 90 minut
  5. możliwość spotkań on-line

Język hiszpański:

  1. poziom B1/B2 i C1/C2
  2. minimalny wiek: 13 lat

Zakres nauki

Język angielski:

  1. poziom B1/B2 i C1/C2
  2. przygotowanie do egzaminów First Certificate, Advanced Certificate and Proficiency in English Examination
  3. minimalny wiek: 13 lat
  4. spotkania trwają 60 lub 90 minut
  5. możliwość spotkań on-line

Język hiszpański:

  1. poziom B1/B2 i C1/C2
  2. minimalny wiek: 13 lat
11

20 lat doświadczeń jako szkoleniowiec

Pracuję w grupach do 6 osób oraz indywidualnie, również on-line. Najczęściej współpracuję z firmami przez kilka miesięcy, szkoląc różne grupy pracowników, od asystentów w Biurze Obsługi Klienta, po międzynarodowe zarządy spółek działających na terenie kraju.

Szkolenia mają charakter praktyczny. Metodologia pracy to zdecydowanie bardziej “coaching”, niż “mentoring”.

Ćwiczenia zawierają elementy treningu asertywności, pracę z oddechem, ćwiczenia artykulacyjne i dykcyjne, elementy teorii komunikacji.

20 lat doświadczeń jako szkoleniowiec

Pracuję w grupach do 6 osób oraz indywidualnie, również on-line. Najczęściej współpracuję z firmami przez kilka miesięcy, szkoląc różne grupy pracowników, od asystentów w Biurze Obsługi Klienta, po międzynarodowe zarządy spółek działających na terenie kraju.

Szkolenia mają charakter praktyczny. Metodologia pracy to zdecydowanie bardziej “coaching”, niż “mentoring”.

Ćwiczenia zawierają elementy treningu asertywności, pracę z oddechem, ćwiczenia artykulacyjne i dykcyjne, elementy teorii komunikacji.

22

Zakres szkoleń

Zakres szkoleń, w których się specjalizuję:

  1. autoprezentacja
  2. wystąpienia publiczne “live”
  3. wypowiedzi medialne, do kamer telewizyjnych
  4. wypowiedzi radiowe
  5. nauka umiejętności redagowania biuletynów, newsletterów, oraz informacji prasowych

Czas trwania szkolenia powinien zakładać przeznaczenie ok. 3-4 godzin na 1 osobę. To znaczy, że dla grupy 6 osób minimalny czas szkolenia, to dwa pełne dni pracy.

Szkolenia mogą odbywać się w siedzibie klienta, lub w wynajętych przeze mnie pomieszczeniach.

Współpraca z profesjonalnym studiem telewizyjnym: współpracuję z TVIP, które dysponuje dwoma w pełni wyposażonymi studiami telewizyjnymi, możliwością montażu, oraz natychmiastowego odtworzenia nagrania na komputerze.

Zakres szkoleń

Zakres szkoleń, w których się specjalizuję:

  1. autoprezentacja
  2. wystąpienia publiczne “live”
  3. wypowiedzi medialne, do kamer telewizyjnych
  4. wypowiedzi radiowe
  5. nauka umiejętności redagowania biuletynów, newsletterów, oraz informacji prasowych

Czas trwania szkolenia powinien zakładać przeznaczenie ok. 3-4 godzin na 1 osobę. To znaczy, że dla grupy 6 osób minimalny czas szkolenia, to dwa pełne dni pracy.

Szkolenia mogą odbywać się w siedzibie klienta, lub w wynajętych przeze mnie pomieszczeniach.

kontakt